Obsesif Kompulsif KPSS



Sabah uyanıp boş gözlerle güne bakınca bir an senelerdir uyuyormuşum da dünyaya yeni aymışım gibi hissettim. Aslına bakarsak evet iki ayın üzerine yeni aydım. Her sabah güneşle beraber uyanıp balkonda kitaba gömülüp yatsıda yatmak üzere kalktığımdan tam atmış defa güneşi ve getirdiği güzellikleri kaçırmışım. Bu sabah fark ettim..

Bu süre zarfında stresten başımın ağrımadığı tek bir gün bile olmadı. Tansiyonum asla düştüğü yerden kalkmadı ve ben asla sakin ol(a)madım. Birçok insanı kırdım, birçok insana kırıldım. Kendime kızdım, bağırdım, çağırdım. Sinirden ağladığım çok gece oldu. Ve şimdi bakıyorum da sınavdan çok kendimi kaybetmişim. ''Sen bu kadar takar mıydın dünyayı?'' diyorum. ''Sen bu kadar mı dünyalıktın?''

Duvarla bakışmam bitince kalkıp bıraktığım yerden yaşamaya başladım tekrar. Okunmak için gözlerimin içini kollayan tam otuz kitap, izlenecek film listem ve farsça sözlüğüm hikayeleriyle selamladı beni. Kur'an-ı Kerim'im ''Artık inşirah bulmanın vakti gelmedi mi?'' dedi. Gökyüzü sokaktan bana seslendi. ''Dur annemden izin alayım geleceğim.'' dedim. Parklar bahçeler beni bekliyormuş meğer. Bisikletimin tekerleri dönmek için can atıyor. Dostlarım telefon bekliyor. Sevgili çamaşır suyu sen de özledin biliyorum. Çiçeklerimin de benimle beraber solduğunu fark ettim. Özür diledim onlardan da sularını verirken. ''Söz.. Söz bundan sonra daha çok muhabbet edeceğiz.'' dedim. Gülümsediler. Gülümsedim. Hayat gülünce güzelmiş. İdrak ettim. Gülümsemek, sevmeyi de beraberinde getiriyormuş. Sevdim. Kendimden başlayarak tüm alemi yeniden sevdim.

Olmayan şeyler de olacak hayatımda. Olmaması gereken şeyler belki de. Çalışarak kapının önüne gelebilirmişim. Kapının açılması ya da suratıma çarpması ise tamamen nasip. Ama bu, sararıp solmak için bahane olmayacak. Sadece yeni bir tecrübe. Ben zaten hep tecrübeden ders almadım mı? Anneme de hep ''Sen öğretme, ben öğreneceğim.'' demedim mi? Öğrendim. Durmak, yorulmak yok. Takılıp düşmek var ama pes etmek asla yok. Çünkü pes edecek kadar zayıf karakterli değilim. Ne diyordu benim ufaklığım ''Fightinnng!!''

Şimdi çay koyuyorum keçeli. Seninki açık ve şekersiz. Tekrar başlama zamanı :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar